Individuální lekce

Co jsou individuální lekce? Individuální lekce či tréninky nejsou náhradou za lekce skupinové - jsou něčím mnohem lepším… Jedná se o nejefektivnější formu cvičení.

Co je obvykle cílem individuálních lekcí?

  • Dostat se do formy - například po těhotenství, úrazu, těžkém či hektickém životním období ...

  • Cvičit od začátku správně - hledáte preventivní cvičení, abyste se udrželi dlouho fit, aby Vás ani v budoucnu nepotkaly potíže s pohybovým aparátem

  • Upevnění stavu dosaženého cílenou fyzioterapií - fyzioterapie uvedla váš pohybový systém do správného funkčního nastavení tak, aby odezněl aktuální bolestivý stav. Aby toto ideální nastavení vydrželo, je vhodné systém vyladěný fyzioterapeutickou péčí dále rozvíjet a správné svalové souhry posilovat. Takto preventivně zajistíme, aby náš pohybový aparát ustál i nevhodnou zátěž, která je běžnou součástí našich každodenních činností (sedavé zaměstnání, nošení dětí, péče o domácnost apod.)

  • Kompenzace pro sportovce - jednostranné či stereotypní zatěžování pohybového aparátu vede vždy k určitému přetěžování a následnému vzniku potíží pohybového aparátu či ke zraněním. Tyto potíže mohou být jak akutní – blokády, spazmy, tak chronické – předčasné degenerativní změny kloubů, šlach, výhřezy plotének. Pravidelný trénink má za cíl tato přetížení kompenzovat a vracet organizmus do vyrovnaného stavu

Pro koho jsou indiviuální lekce vhodné?

Pokud si odpovíte ano i na jedinou otázku, jsou individuální lekce vhodné i pro vás:

  • Bolí vás záda, máte potíže s páteří (bederní, hrudní, krční)?

  • Trápí vás bolesti kloubů (kolena, kyčle, lokty, ramena)?

  • Bolí vás tak nějak všechno, máte stěhovavé bolesti pohybového aparátu?

  • Máte výhřez meziobratlové ploténky?

  • Máte skoliózu nebo skoliotické držení těla (hudebníci, sportovci…)?

  • Máte rozestup břišních svalů (diastáza) např. po těhotenství?

  • Máte potíže s pánevním dnem či inkontinencí (ženy, muži)?

  • Plánujete těhotenství a chcete předejít možnému rozestupu břišních svalů a dostat se do formy?

  • Potřebujete zlepšit své pohybové návyky?

  • Jste v klimaktériu a obtěžují vás s tím spojené změny v těle?

  • Hledáte vhodné cvičení v těhotenství nebo po porodu?

  • Sportujete? Hledáte cvičení pro kompenzaci, jako prevenci zranění či zlepšení výkonu?

  • Máte sedavé zaměstnání?

  • Jste po ukončené rehabilitaci? Potřebujete pokračovat ve cvičení?

  • Jste po prodělaném úrazu a chcete se vrátit k normálu?

  • Chcete zvýšit svojí psychickou pohodu a fyzickou kondici?

  • Chcete se naučit správně dýchat?

  • Trpíte bolestmi hlavy, migrénami, nespavostí?

  • Chcete lépe zvládat stres?

Jak lekce obvykle probíhá?

Individuální lekce jsou určeny těm, kdo chtějí od svého těla nějakou změnu a jsou odhodláni na sobě začít systematicky pracovat:

  • Systematicky pracovat, znamená zařadit pohyb do každodenního života a postupně za sebe a své tělo přijmout plnou zodpovědnost.

  • Osobní spolupráce neznamená jen chodit na individuální lekce, ale také plnit malé úkoly, které dostanete.

  • Mým cílem je naučit vás co nejdříve samostatnosti a vědět, co dělá vašemu tělu dobře, reagovat na jeho potřeby a vnímat jej v běžném životě.

  • Nepracuji formou klasického osobního tréninku ve fitness – kombinuji jógu a cvičení ve vývojových pozicích, systémy, které dělají našemu tělu blaho a dostávají jej plně do funkce. Učím vás své tělo vnímat.

  • Na základě rozhovoru na první lekci zhodnotíme aktuální stav vašeho pohybového aparátu a zkusíme zmapovat příčiny potíží.

  • Zvolím vhodný postup – nejprve vám vysvětlím něco z teorie – jak náš pohybový aparát správně funguje, vysvětlím proč je důležité nejen se správně hýbat, ale také správně dýchat a v čem je kouzlo účinné relaxace.

  • Zvolený vhodný cvik či sestava cviků vám bude nejprve vysvětlena či ukázána, poté co si jí zkusíte, pak je upravena či nalezena taková varianta, která odpovídá právě vašim potřebám (nejedná se tedy o „zprůměrovanou" variantu vhodnou do skupinových lekcí).

  • Využívám cihličky, pásky, terrabandy, míč, deku, bolstr...

  • Při cvičení reaguji na vaše subjektivní pocity a to, jak vnímáte své tělo. Cvičíme tak dlouho, dokud to má význam a vaše tělo je schopné cvičit správně.

  • Cvičíte pod vedením zkušené lektorky, naučíte se správnému provedení všech cviků s ohledem na vaše individuální potřeby a možnosti.

  • Již po první lekci získáte doporučení na to, co cvičit doma.

Kolik do svého zdravého pohybového aparátu budete investovat? Využijte podzimní slevu pro nové klienty 15%!

Z předchozích odstavců je zřejmé, že jedna lekce je obvykle málo a ze zkušenosti se nejlépe osvědčuje balíček více lekcí:

Počet lekcí Cena balíčku (Kč) Cena lekce v balíčku (Kč)
1 1000 1000
3 2550 850
5 3750 750
8 5600 700
10 6500 650

       Cena balíčku          po slevě 15% (Kč) / * ušetříte

Cena lekce v balíčku po slevě (Kč)
1 850 / *150 850
3 2250 / *300 750
5 3250 / *500 650
8 4800 / *800 600
10 5500 / *1000 550

  • 1 lekce má 55 min
  • 1. lekce je téměř z poloviny věnovaná vstupnímu pohovoru
  • po vzájemné dohodě lze vaší cvičební sestavu natočit abyste si lépe zapamatovali, co doma cvičit
  • čas lekcí si individuálně domluvíme podle vašich potřeb a mých možností
  • obvyklá frekvence je 1x za týden, lze se domluvit na častější (2x týdně) i méně časté frekvenci (1x za 14 dní, 1x za měsíc)
  • termíny lekcí si domluvíme na 1. lekci
  • je bezpodmínečně nutné se včas omluvit z lekce, na kterou nemůžete přijít (nejpozději 24 hod předem) - jinak vám lekce bez náhrady propadá
  • přesuny (rušení) termínů jsou možné pouze v omezené míře (2x za 3 měsíce)

Co o individuálních lekcích řekli ostatní:

Jógu jsem dlouhou dobu považoval za velmi klidné cvičení, které je spíše meditací, než fyzickou aktivitou. Stále častější bolesti zad a kyčle mě přivedly na myšlenku zkusit nějaké cvičení, které by můj stav zlepšilo. Inspirací mi byla kolegyně v práci, která už nějakou dobu jógu cvičila a velmi si pochvalovala zlepšení svého zdravotního stavu. Přihlásil jsem se tedy na svoji první lekci Jógy pro zdravá záda. Už po první lekci jsem se cítil lépe a stav mých zad se výrazně zlepšoval s dalším cvičením. Nedávno jsem začal využívat individuální lekce. Naučil jsem se, jak správně dýchat, jak sedět při práci u počítače a jak zapojit do běžných činností (jako je třeba práce v předklonu a zvedání břemen) další skupiny svalů, abych ulevil svým zádům. Cvičení mi pomáhá se cítit dobře po celý den. A záda nebolí:-)

Honza

Během svého života jsem si prošla několika jógovými studii, ale až s Luckou je to to pravé ořechové. Na prvních lekcích jógy mi naprosto sedla a těšila jsem se na každou její hodinu. Proto pro mě byla jasnou volbou, když jsem řešila, jak se po porodu správně hýbat. DNS podle prof. Koláře je ideálním cvičením, které nezabere moc času, ale při pravidelném praktikování jsou výsledky brzy vidět. Lekce vedené Luckou jsou úžasné a profesionální. Okamžitě dokáže zareagovat na jakýkoliv problém a vymyslet komplexní sestavu přímo na míru.

Bára

Roky jsem hledala vhodné cvičení, které mi pomůže a podpoří mou páteř. Po operacích páteře a s Bechtěrevovou nemocí bylo hledání problém. Sama jsem začala studovat jógu, ale bylo pro mě velice těžké dostat se do pozic se svým omezením tak, abych si neubližovala.

Na individuálních lekcích s Luckou jsem zjistila, že mohu zdravě cvičit - propojuje koncept jógy a systém DNS cviků prof. Koláře, což je přesně to, co jsem hledala. Jemný přístup k tělu, naslouchání mu a zároveň víte, že cvičení přináší úlevu a tělo se mění a jsou viditelné výsledky.
Lucka je skvělým průvodcem na cestě ke zdravému tělu je profesionál, který ví co dělá. Při pravidelném cvičení se výsledky opravdu brzo dostaví. 

www.jogaturnov.cz opravdu doporučuji.

Jsem vděčná, že jsem mohla tak skvělou ženu poznat.

Renata

Individuální lekce DNS podle prof. Koláře

Individuální lekce DNS podle prof. Koláře

Lektor – Lucie Vlčková

Místo

JógaLucieVlčková - Havlíčkovo nám. 54, 2. patro 

Co se na lekci naučíte

  • Cítit se po cvičení lépe, než před ním
  • Předcházet bolestem a zraněním pohybového aparátu
  • Budovat správné pohybové vzorce
  • Naučit se správně a hluboce dýchat
  • Umět výsledky cvičení přenést do běžného života - do práce, do sportu, do relaxace

Náročnost

 cvičení vhodné pro začátečníka i pokročilého, buduje správné pohybové vzorce

Termín

dle individuální domluvy, dopoledne i odpoledne či večer ve všední dny

Individuální lekce jógy pro zdravá záda

Individuální lekce jógy pro zdravá záda

Lektor – Lucie Vlčková

Místo

JógaLucieVlčková - Havlíčkovo nám. 54, 2. patro 

Co se na lekcích naučíte

  • Cítit se po cvičení lépe, než před ním
  • Zlepšit dtržení těla a předcházet bolestem pohybového aparátu
  • Preventivně působit na celé tělo
  • Dýchat správně a zlepšit tak tok lymfy v těle a svojí imunitu
  • Zbavit se potíží se spánkem a stresu díky závěrečným relaxačním technikám

Náročnost

nenáročná, relaxační a terapeutická jóga

Termín

dle individuální domluvy, dopoledne i odpoledne či večer ve všední dny