Čtvrtek od 19:30 do 20:30 - ZBÝVAJÍ 2 VOLNÁ MÍSTA

Rezervovat

Bolestmi zad či pohybového aparátu trpíme mnozí - podle statistik více než 50% lidí. Zároveň také víme, že nejlepší prevencí je pohyb a tím se mnozí pokoušíme řídit. Zvláště jedinci zaměření na výkon to ale často se sportem přehánějí a místo úlevy se dostaví další bolesti či nová zranění. 

Samotný pohyb tedy jako prevence bolavých zad nestačí – musí být také správně prováděn. Dynamická neuromuskulární stabilizace (DNS) prof. Koláře nabízí takové cviky. Stále více sportovců tuto metodu zařazuje do tréninkových plánů, buduje své správné pohybové vzorce a předchází tak zraněním pohybového aparátuAbychom si tedy pohybem prospívali a neškodili, je třeba dodržet několik obecných zásad. Hýbat se v souladu se správnými pohybovými vzorci. Cvičit nejen pravidelně, ale především přiměřeně. Nejde o každodenní cvičení do vyčerpání sil, pohyb by nám měl přinášet potěšení. Cvičení zkrátka nesmí být stresující. Správné cvičení má navozovat zklidnění. Kurz cvičení pro zdravý pohybový aparát je založený na tzv. vývojových pozicích. Ukazuje se, že i pouhá 1 lekce týdně přináší značnou úlevu od často letitých potíží. Slouží nejen jako pomoc při stávajících potžích (nejčastěji výhřezy páteře a bolesti kořenových kloubů - ramen, kyčlí), ale hlavně jako prevence do budoucna. Bez správného pravidelného cvičení se s bolestí pohybového aparátu lze vypořádat jen stěží.

Rezervovat