YogaPoint

JZZ/míč záznam streamované lekce

Pátek 26. únor 2021 | 11.00–12.15

Obsazeno: 8/100
min. 1

Již nelze rezervovat místo

Cvičí:
Lucie Vlčková
Adresa:
podle záznamu lekce lze cvičit další týden
Cena:
(60 min lekce) 176 jednorázově /108 / 120 / 128 / 140 / 156 / podle typu zakoupené permanentky

Tato lekce je on-line ...video záznam streamované lekce

Potřebujete připojení na internet a počítač či mobil.

Na tuto lekci si udělejte nejpozději v den lekce do 9:00 rezervaci

Nejpozději během odpoledne Vám přijde e-mail s odkazem a heslem na kanál vimeo, kde je lekce zveřejněná 

Lekci budete mít k dispozici CELÝ TÝDEN (ode dne zveřejnění), tedy do následujícího pondělí 

Máte možnost cvičit s videem celý týden, kolikrát budete chtít  

O způsobu placení a permanentkách se dočtete zde 

Pokud budete cvičit pouze on-line, permanentka bude virtuální, bude to vlastně počet lekcí, které máte nárok čerpat 

V případě jakýchkoliv dotazů nám neváhejte zavolat či napsat e-mail

Více informací najdete zde 

Lekce přístupná od od tohoto pátku do následujícího pátku (7 dní):

Cíl lekce:

Lekce jógy propojená s pomůckami a systémem DNS (dynamická neuromuskulární stabilizace prof. Pavla Koláře). Pro lepší účinek cvičení využíváme deky, cihličky, bolstry, gumičky, míče... Pokud cvičíte doma, poradíme, jak pomůcky nahradit. Cílem lekce je prohloubit práci s tělem a dechem i dovednosti nabyté na kurzu DNS I nebo DNS II. Zpevnit břišní svalstvo, svaly hlubokého stabilizačního systému, prohloubit brániční dech. Správně zapojit spolupráci mezi pánevním dnem, hlubokými svaly břicha a bránicí v různých polohách těla. Být schopen vnímat neutrální nastavení pánve a hrudníku. Uvolnit a centrovat kořenové klouby (ramena kyčle) tak, aby nedocházelo k jejich přetěžování. Budovat správné pohybové vzorce a umět je přenést do běžného života. Do práce, do sportu, do relaxace. Díky posílenému a zároveň zrelaxovanému svalovému aparátu nastavit optimální fungování fasciální sítě. Tato lekce je prevencí mnoha potíží pohybového aparátu. Přes odstranění bolesti kloubů, páteře, hlavy vede také k lepšímu spánku a zvládání stresu. Cvičení zlepšuje práci kardiovaskulárního a nervového systému. Tím, že se jedná o jógové pozice, stimulujeme i systém hormonální. Propojení dechu a pohybu přímo působí na tok lymfy v těle a zlepšuje stav imunity. Úvodní dechové cvičení napomáhá celkovému zklidnění psychiky a působí jako významná prevence stresu a závěrečná relaxace je třešničkou na dortu, která vám zajistí klidný a spokojený spánek.

Komu je lekce určena:

lekce je určena všem zdravým jedincům, kteří chápou, že pohyb je nutnou podmínkou zdraví

účastníkům kurzů DNS I a DNS II

pokud powerjógu vnímáte jako příliš náročnou, je lekce JZZ ideální 

pokud jste pravidelní návštěvníci lekcí powerjógy nebo ashtangavivyása jógy, ale proděláváte rekonvalescenci po zranění 

zkušeným návštěvníkům lekcí JZZ z minulých let

každému, kdo chce zlepšit své pohybové vzorce

kdo vnímá, že jeho pohybový aparát není v ideálním stavu

každému, kdo tuší, že na cestu životem potřebujeme zdravé tělo, hluboký dech a veselou mysl 

Struktura lekce:

Lekce má 75 minut 

5 - 15 minut úvod, teorie, práce s dechem

15 - 20 minut vývojové pozice ve kterých budeme budovat správné pohybové vzorce a postupně se přeneseme až do stoje (Czech Get Up)

20 min pozdrav slunci A i B, s pomůckami i bez, správná práce dolních končetin i horních končetin, centrované klouby (kolena, kyčle, lokty, ramena) a další pozice a cvičení v nich

10 min posílení středu těla s pomůckami i bez

10 min závěrečná relaxace



Zpět do kalendáře